whatevva floats your boat.

om vin gör dig smal vad gör då öl? gör det dig skinny kanske eller till och med undernär?. nu dricker jag vin men om någon timma kommer jag surpla underbar öl tills jag slocknar gott framför baren på klubben som flyter.
en nära vän till mig dricker öl varje dag. jag skulle inte kalla henne undernär men tjock är hon då fan inte. så vart tar all öl vägen? osar vi ut den ur våra porer på bakfyllan eller är det ölen som stinker något så fruktansvärt när vi kissar för första gången på morgonen dagen efter? jag vet inte och det gör säkert du inte heller. men att alla fyllons tjockemagar har uppståt utav öl är en myt. det är fakta. det står iaf på wikipedia. och då måste det ju vara sant!

reality is an illusion created by a lack of alkohol.
Em.

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0