Inte bara järn till bärsen. Jävligt många järn i elden.

Bara drygt en månad kvar till studenten och jag har en shit load med crap att fixa innan dess. Men sen e det fan över. Annars lever jag i drömmen eller dimman. grillar burgers och djar. och från och med nästa vecka händer även annat skoj. kommer bli elva grymma jävla månader framöver. Den 28 november flyr jag landet för att släpa omkring på en ryggsäck i sydamerika. och innan dess händer fett med feta saker här i gotteborg. håll er uppdaterade. jag lovar att det blir stökigt!

Out.


Ni missade vell inte mig i dagens metro föresten?!
Foto : Emelie Lager

Emteller


Kommentarer
Postat av: johanna

LIKE!! :D

2011-05-05 @ 09:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0