Makten i ett föhållande ligger hos den som bryr sig minst.

Jaja så jag fuckade kanske. men ångesten har gått över. han tänker på vad han kunde gjort för att få med mig hem, och den andra tänker på vad som skulle kunna vara. dom tänker och tänker, funderar och önskar. men makten i ett förhållande mellan två människor ligger hos den som bryr sig minst. Döm inte. Jag kanske har helt fel...

Anyways så spenderades fredagen först hemma hos emma för att fira hennes dag. Promenerade sedan med sanne hem till henne och somnade framför filmen om Coco Chanel. Lördagen bjöd på kräftskiva, spontan vin hos Penny och en fylla på PUSH. Igår somnade jag redan vid sju tillsammans med en halväten kebabrulle och idag sög skolan livet ur mig. Halvdöd skall jag nu röka en matrix cigg och sedan tvätta av mig ansiktet!

Godnatt Götlaborg.

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0