Thank you for nothing

ett huvud som bultar. en stad som rasar samman i takt till musiken. vem är jag och vad vill jag med mitt liv. ingen förstår och ingen försöker. för ingen bryr sig. inte ens jag. vi sveper järn och vi spyr. vi får ångest och vi går vidare. går på det igen. och igen. och igen. tids nog tröttnar vi. blir trötta på cirkeln. på det ständigt enformiga ruset. testar på något nytt. snön faller inte bara ner på marken. vit självsäkerhet strömmar upp i näsan och ut i vårt omlopp. friheten. det nya ruset. nya vänner. nytt liv. nya lögner. man mår. man dör. sakta förgör man det lilla männskliga som fanns kvar inom en. det lilla vackra. en sörja av skit. av nätter i vimmlet. vilsen. ensam

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0