I keep dancing on my own



Det gäller att ta det bra med det dåliga. Solen lyser inte med de strålar jag önskar att den gjorde, men med min hatt och mina brillor på så ser världen ut precis som jag vill att den skall göra. My limit is my imagination, eller nått i den stilen. jag kan vara precis den jag vill vara och jag kan göra precis det jag vill. Det kan vi alla.

En tisdag
Tar på mig hatten
Som förflyttar mig till en innerstad
Utan sol
Tar en fika
Kaffet värmer
Då solen står i moln
Ett möte väntar
En ej befintlig längtan
Jag söker evighetens källa
Punkt

Emteller


Kommentarer
Postat av: anna

vart är hatten i från? :)

2010-05-04 @ 16:45:26
Postat av: Em´

Hatten finner du på åhlens! :)

2010-05-05 @ 00:17:44
URL: http://uknowuloveem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0