Everybody's someone but no one's got a clue. Flash a few dollars and who are you?



This shit is crazy. Jobbade mitt första pass på strippklubben downtown igår. Måndagar e fan vilda. Gubbarna vifftade med sina sedlar och jag klädde plagg för plagg av mig. Kunden har alltid rätt tänkte jag när en man i 50 års åldern skrek 'av med allt'. Så där stod jag, naken. Men ett par tusen kronor rikare...

In till staden och avsitta lite tid i le prison, också känt som skitas. Efter det blir det fika med mandyhoe och ebbsi.
Out

Emteller


Kommentarer
Postat av: Blond danska

Tja, jag är en blondin från danmark. Jag har bott i Sverige i cirka två år och jag letar efter ett extra knäck som strippa utöver mitt vanliga jobb. Undrar var downtown ligger... har nämligen inte hört talas om stället ;) hade varit kul att gå dit och se sig omkring.



Skitbra blogg för övrigt! Hoppas du svarar på min fråga!

2010-03-20 @ 21:36:47
Postat av: Em

Vet du vad. Jag gör så att jag mejlar dig mitt nummer. Så tar du och jag en promenad ner till downtown tillsammans. jag lägger in ett gott ord för dig hos chefen imon!



Kul att du gillar bloggen!

2010-03-21 @ 13:11:16
URL: http://uknowuloveem.blogg.se/
Postat av: Blond danska

Tack, för att du mejlar. Jag hör av mig till dig under veckan. Fortsätt gärna skriv om strippjobbet, det gör det hela mer intressant. Vi hörrs!

2010-03-22 @ 15:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0