Storhetsvansinne och Hybris, pillutta dig pillutta mig...



Ja va säger man. master disaster plans på G. shady shady, I know. men vissa saker måste man bara genomföra. för omvärldens skull lixom. vi gör onda handligar för att världen ska bli en bättre plats att leva på. vi har ju bara goda mål. le snurr på skallen. längtar till sommar, hultsfred och sol! längtar inte till hybris anfall och storhetsvansinne som bara strålar ur vissa människor. Anyways.
På tal om annat. B, om du läser. så vill jag bara säga att det blev som det blev när det inte blev som vi tänkte. we had a good run lixom. kanske att vi möts igen i en annan tid, på en annan plats. bortom all skit. who knows. you're still B just so you know. even if we don't call each other by the name friends anymore...

Skall koka nudlar nu. mat behövs, om man nu kan kalla nudlar mat. mot köket och sedan kaffet som skall få mig att orka plugga. jag spyr....

Emteller


Kommentarer
Postat av: B

don't know what to say. we had a good run absolutely.

some other time, some other place, maybe it will be f & a ...

2010-03-17 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0