Det finns dom som både hinner pissa på en judisk församling och spy i en taxi på en och samma kväll...



Helgen har varit rätt lugn. Jag vet inte vad det är med mig. Jag är så lugn med allt. Jag orkar inte med något. Vad har hänt?!....Emmiss och Sannes dj karriär kanske kan ha en framtid. I två - tre timmar så spelade dom tillsammans rätt bra igår, och efter det tog sanne över spakarna själv då lite för mycket flyingfish simmade i emmas blodomlopp. Jag hade på känn att gårkvällen skulle bli fuckad och jag hade ganska rätt. Men hade endå rätt kul trots allt. Kommande vecka ska jag ingå cp-mode. Jag ska plugga och bara vara allmänt ensam och cp. Vierdet. Eller tills på tordag iaf. Ska hetsäta brieost nu. Ciao

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0