Attention please...



Sitter i köket och äter överkokade nudlar. Det blev ganska mycket igår. Men kul var det. Sanne vägrade inse att hennes promille halt hade passerat stadiet 'jag kan dansa på bardisken'.. Det gjorde vi nog allihoppa. Så det blev några turer upp dit iaf. Lemon drops, hot shots, fish och i princip allt som går att shotta, svalde vi nonstop hela kvällen. Sagan började i askim och slutade i majorna. Slimshady taxi chaffis förde oss in till stan, närmare bestämt valand där jag blev klassad som ett undantag, sanne som ett fyllo och emma som en fishfarsa. Vi tog stället med storm. eller vänstra hörnan av ena baren snarare. attention whores, alkoholister. you name it, vi är det. men le weekend är nu över och imon slår jag om till larv. skall hetsdricka lite juice nu, sen ska jag nana kudden.

Out.

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0