HOW FAR IS FUN? BRING OUT THE GUN!





Klart det pirrar mellan benen så fort du ringer. Hela världen ser vell hur jag vrider av upphetsning när ditt namn våldtar min display. Han lider av ett kåthetssyndrom. Oskulder och doften av date parfymer.
Det måste vara min Gucci eu de parfum som gjort att han knullat mig fler än en gång. Nytändning på nått nytt.
'Date-party' letar efter dig, hon är kåt och trång. Skynda dig hem till henne, och in i henne.
Knull-samtal är ute. Det hade du vetat om du inte var så jävla o-fashion.


Imon skall jag inte bara skåla till äran av ebba utan även för mig själv.
Jag inleder här med ett partnerskap.
Vino och jag knullar här med under evig kärlek.
Tills döden skiljer oss åt.

Kyss.

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0