You wanna wear my kiss all over your body, once you put it on you can't live without it...



Gaaah. lack of inspiration. bilden får mig att vilja tala om tusen olika saker men inget kommer ut...
Första dagen i skolan igår var det tråkigaste jag varit med om. alla människorna får mig att vilja lägga en spya över hela skolan. sen så hamnade jag självklart brevid det största fatsot åttiobussen någonsin skådat, när jag var påväg till skiten klockan too fucking early in the morning. det mesta verkar gå fel nu faktist. har överdrivet mycket att göra också, men endå tycker jag att jag är förvånadsvärt glad. mabye för att jag alltid har ett ess i fickan... who knows!

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0