Pull down your pants boy...

Hon e 2 år. 2,9 för att vara exakt, och hon är redan helt galen! Min syster that is. Lilla Lilly borde det vara med hon e nästan mer freakad än jag. Igår kom hon hem från dagis och var jätte nöjd. Mamma var dock mindre happy. Vad hade lilla loppan gjort? Jo hon hade tagit av sig alla sina kläder och sedan tvingat stackars linus att ta av sig alla sina kläder han med. Pull down your pants boy! I make the rules and you play by them... Sicken brud alltså. Skall bli intressant att se henne om 15 år. Med den här starten kan jag bara fantisera vilt och hur vild hon kommer vara. Ingen sätter sig på mig sa hon innan hon knallade iväg I morse...

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0