Who ever said party is something you do on the weekends, is a stupid son of a bitch...

Thursday baby. Jesus och jag rockade det rätt så ball igår. Billiga öl följt av bastu och snörullning, yummie. Ikväll gäller det. Den lugna planen: Moddan -> Park lane -> Taxi hem. Party Planen: Sänka en box vin (med mandy alltså, inte själv. jag e ju inte alkis eller så) -> Moddan -> Park -> Fyllekäk -> Gänga med nån random dude -> Svarttaxi home! Vilken plan vi följde märker vi inte fören imon när vi vaknar. Om vi minns hur vi kom hem, ja då vet ni vilken plan vi tog. Om vi inte minns, ja då vet varken ni eller vi någonting faktist. Skall slänga mig i duschen och filosofera ett tag nu. Sen skall jag dra till ÖB och handla nått att ha på mig ikväll.

Later.

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0