Wall of fame. or shame...

penny m om They can say whatever, Im'ma do whatever, nothing is forever, no...:
haha bra där, the tycker jag är en sexy bitch. men efter anacamp kommer jag vara en skinny bitch. OJA!

Du behöver inte vara skinny bitch. sexy bitch is more than enough, men gillar endå inställningen! Go penny!


mela
om ALLA FÅR LIGGA. Frågor på det?: ... få..få...får jag också vara med och ligga?...

som sagt. ALLA får ligga. du med mela!


stars om Who cares. Jag kan ju alltid suga rik gubbkuk.: du kan för helvete inte ens stava. lägg ner skiten

Din önskan är min lag kära stars. HAHAHA


Anonym om UKNOWULOVEME: du e go

Tackar!


TELLER theTELLER om UKNOWULOVEME: Fröken Teller kanske skall införskaffa ett par boxhandskar och en slagsäck att få utlopp samt ventilera sin ilska och aggression på...? Hur mår du Emily?

jag provocerar genom ord och bilder. jag är inte arg.


Teifmeister om UKNOWULOVEME: du kan vara något av det vidrigaste som finns

Jag vet att du älskar mig ;)


Amanda om Det värsta är inte att du är den du är, utan att den du är inte är den du borde vara.: Du är så underbar Em och ja, du skriver helt underbart. Haha!

Tack Amanda. du är rätt underbar du med!


Jennifer om Sayonara Bitches...: Faan va snygg blogg du har! =) måste ta våran fika snart. Pussisar / J

Tack J, jag håller med om fikan! vi får höras av! Pussar


S om För alla som vill veta så fick jag ligga i natt. I morse också.: HAHAHA! så fucking bäst är du <3

I agree ;) <3






Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0