Searching for the thrill of it...



När jag vaknade i morse så tänkte jag, att fan jag ska nog till luckan ikväll alltså! men så kul ska vi inte ha det mina kära vänner. gårdagen eller kvällen rättare sagt var ingen höjdare direkt. den hade sina stunder, som när alla brudarna lät sina halsar smekas av shottar och andra alkoholhaltiga drycker. vi vet allt hur man sväljer och bränner stort, snabbt. m och e avslutade sin kväll på park medans jag hoppade in i en taxi som tog mig hem till c.gigolo för att nana kudden. idag har jag brainstormat fram sjukt bra idéer över en fika på e-house tillsammans med ingen mindre än sanne 'minnesluckan' odenlund. håll ögonen öppna efter 'flyingfish weekend @ blvd' och nästa nummer av 'kröknytt'....

freak out

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0