Makes a fucking party...

Du har dom smalaste benen jag någonsin sett. Men på ett positivt sätt. Sjukt sexigt. Jag vill spänna upp dig och göra smutsiga saker med dig.


- Du skulle tagit chansen när du hade den. vi kankse ses nån gång....

- Skriv ett klagomål till intresseklubben. skämt åsido, diggade din stil.

-
Jag skickar, det sänder. ingen leveransraport. jag reagerar inte.

-
Och nu har du tappat bort mig.

- Livet är för kort för att haka upp sig. Men hör av dig om du vill se mer av mig.

- Då hör jag av mig nu. Eller om 30 min.

-
Do whatever. Men glöm inte. Vissa säger vad andra tänker. Du sa, men du är inte ensam om tanken. Om mina ben that is.

- Jag tänker definivt vara ensam om handligen. Antar att tanken redan är tagen av många, att slita av dig jeansen.


Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0