Like it was made for me.



Igår va okej. sexuella drifter förstör oss människor. s jagade små pojkar, c fick va på krogen för andra gången i sitt liv, a drev omkring med ett leende på läpparna och jag, a jag jag gör som alltid. förstör för mig själv genom att låta fisk flöda i mina vener för den där sista kicken som jag alltid vill uppnå. sedan när jag är där då vill jag inte vara där längre. för där förstör jag bara allt det roliga. men men. jag investerade ju iaf. och det är ju bra det. frågar är bara om jag ska investera ikväll....?

Emteller


Kommentarer
Postat av: S

coop, jag dör. men om man är på krogen så borde man vara över 18 ?! ångest lite, men skit samma. han var het !

2010-02-28 @ 19:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0