Göteborg är vackert, men inte så mycker mer. Det ger mig ingen lycka mer...

Smile like you mean it. Love till you feel it. Nothing is real until it's gone. Sant, men så jävla tröttsamt. jag har varit glad och jag har försökt älska tills jag känner det på rikigt. Det har funkat ibland. men sen då? ingenting är verkligt fören det är borta. när det har försvunnit, vad har då meningen varit med att spela glad och lycklig?. nu gör det ju bara ont. det gör ont i hela mig. jag älskar och hatar denna fucking stad. jag vill knulla den så jävla hårt samtidigt som jag vill hålla den i mina armar och viska - jag älskar dig.... för det gör jag ju. det har jag alltid gjort och det kommer jag alltid göra. men jag älskar den hellre samtidigt som jag saknar den än att hata att jag hatar den samtidigt som jag älskar den. Jag vill här ifrån. snabbt....

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0