WHITE TRASH



Jag är inte som ni. Ni är inte som mig. Jag passar inte in i ramen av denna värld. Jag vill knarka, leva i en annan dimension där musik strömmar genom min själ och lyfter mig från markhöjden vi alla står på. Jag vill se ut som white trash och leva livet med fylla som föda. Cocaine nose and trendy clothes. Define myself. Jag vet hur det kommer sluta. Jag ser mitt liv som en dålig hollywood film på repeat. My lifeline is broken. Jag kommer att dö innan min 30 års dag. Jag vet det. En sorglig avdankad avenybrud som snortat sina linor på nattklubbar i london och resten av vida världen. Tillbaka på göteborgs gator ska hon göra sin sista kväll. Ensam, trasig och sönder pundad... Dör hon inte av aids så dör hon av en överdos...

Emteller


Kommentarer
Postat av: S'

I love you, forever and ever.

2010-04-07 @ 09:44:29
URL: http://sliife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0