I started out with nothing, and I still got most of it left...


Torsdagen startade med tårar och slutade lite för långt in i dimman. Att dricka mojito själv på bliss är aldrig ett gott tecken. Att befinna sig med rumpan på golvet större delen av kvällen än på fötterna är heller inget att skryta om. Hem kom jag iaf innan klockan hann slå sex. Igår låg jag misshandlad med skakningar i min säng nästan hela dagen. Kvällen spenderades hos Sanne. Och tro det eller ej men idag fångade jag mitt förnuft och placerade mig själv hemma framför tvn...

Förövrigt så finner ni mer av mig på en till adress nu. Trion som stormat göteborgs gator har slagit sig samman i en blogg. Ni finner oss HÄR!

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0