There are some things you just can't ignor...



Börjar med att säga Godmorgon, eller godförmiddag kanske stämmer bättre överens med klockan. Och att jag helt fullkomligt ÄLSKAR Balmains vår kollektion för 2010. Varje plagg sätter igång en rysning i hela mig. Allt är så otroligt snyggt! Kolla bara på bilden. Det bara skriker GE MIG om både skinnjackan och dom korta svarta jeansshortsen! Men men, tillbaka till verkligheten. Om en ynka timma skall jag pallra mig bort till min sista lektion för dagen som är retorik. Sen blir det fika med de underbara brudarna Ebba och Michaela, föjlt ett 5 timmar långt arbetspass. Vad kvällen har att erbjuda återstår att se. Nu fokuserar jag mest på att hinna med bussen!

Later!

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0