Sleep away the day honey...



Dagen kan ha varit den segaste på länge. vaknade vid sex på eftermiddan...
Har fixat blogens layout också. Eller min alldeles för söta kusin Denielle har, rättare sagt.
Fredag imon! underbart. måste ringa tingsrätten och fråga vart mina pengar är. sen måste jag ringa frissan och boka tid för klippning och färgning. har inte bestämt mig för om jag skall ha kvart håret brunt eller go back to blond...
Anyway. Magen kurrar och klockan visar att det är dags för fröken Em att sova. Om två mackor och ett glas och oboy det vill säga!

Don't cry all your tears out baby, tomorrow may bring more missery...

Emteller


Kommentarer
Postat av: ditt bästa fan!!!!

du är ju sjukt cool ! älskar din blogg fortsätt så :D

2009-11-06 @ 01:17:00
Postat av: nihilist

Det var antagligen bara en tidsfråga innan du skulle spy ut ditt väderlösa liv på en blogg. Tänk den dagen när du inser vilken jävla tönt du är, då kommer du verkligen bli alkis.

2009-11-07 @ 15:06:57
Postat av: Da JMan

Låter som nihilist själv har ett ganska värdelöst liv, då man tydligen ägnar sig åt hur andra tror sig ha det(snacka om TÖNT).

Tycker det är roligt och se att du bloggar igen Emily. Keep on going!

2009-11-07 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0