Like an empty box that's full of shit. Like a shit-full box that's empty...



Jobbar ihjäl mig just nu., och skolan gör mig heller inget bra. jag orkar inte.. vill bara säga - jag skiter i detta, jag skiter i dig, jag skiter i alla, jag skiter i allt. men det funkar inte så. jag kan inte bara walk away och tro att allting skall fixa sig. det kallas ansvar, jag vet det redan. men ibland orkar man inte. ibland vill man lägga sig ner och bara stanna tiden...
Jag vet inte vad jag vill, eller vem jag är heller. känner mig som en tom låda fast den är full. förstår du, förstår ni? jag förstår inte. det har jag aldrig gjort och det kommer jag nog aldrig göra. framtiden är ett mysterium. En gåta vars svar visar sig när tiden är rätt. tills dess, får jag bara ta smällarna som dom kommer antar jag. jag har börjat bli ganska bra på det. att ta smällar alltså...

behöver sömn...
fotografering imon! fast tillbaka till jobbet och slava innan...
think outside the box, eller nått i den stilen.,

Godnatt..

Emteller


Kommentarer
Postat av: Michéle

Control...

2009-11-26 @ 13:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0