Over and Out, Scream and Shout

Helgen är slut och likaså är jag! Kom precis hem från en heldag på jobbet. Var första dagen idag så det var endel mitt huvud behövde hänga med på! Helgen har iaf varit rätt lugn men endå bra. På fredagen var jag och massa trevligt folk på Nordgården hela kvällen. Va mysigt och trevligt! Och igår var jag med Johanna och mimmi hemma hos en kill kompis till dom, sedan badade de i havet. men inte jag! håller mig på land i värmen tack! ;)
Var i stan med mamma igår oxå. Köpte en röd klänning som jag tänkte ha på skolavslutningen om jag vågar GO lite CRAZY. Snygg e den iaf! Sen köpte jag lite söta underkläder, svarta rosett hårspännen och en puder rosa blus med en rosett på!  Imon skall jag köpa mina svarta älsklingar från top shop ( de som är på bilden tillsammans med klänning nr2 under inlägget 'summer dreams' ) och även en jätte söt rosa kjol.
Nu skall jag äta lite mat och lägga mig framför tv.n.

Vi hörs imon!
Love Em



The Red Dress

Emteller


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snygg klänning!

2009-05-31 @ 19:14:04
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/
Postat av: puddish !

Grymt snygga kläder :)

2009-05-31 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0