25/5-09

Sitter och stirrar på min No bok. Tänker att antingen så stänger jag av datorn och tv.n och börjar plugga. eller så skiter jag bara helt enkelt i det.... äsh! Jag vill ha nudlar. skall gå ner och koka ett paket ramen och kolla tv tror jag. låter som en plan!

Dagen har varit lugn. Skola först och sedan fika i stan med my lovely K.moore och köpte mig en kalender ! Satt och skrev in de dagarna som jag skall jobba i sommar och lite annat. Älskar att planera och skriva i min kalender. :)
Hittade ett par söta klänningar också, en som jag funderar på att ha på skolavslutningen. Skall kolla mer med K på onsdag. (L)

Em´



Sommarlov Sommarlov Sommarlov.
Inte långt kvar nu...

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0