Kill me baby, kill me now

Söndag idag och jag är tröttare än någonsin. känns som att jag behöver sova en vecka för att orka med allt. Helgen har varit rätt okej. I fredags var jag först på klass fest med S ´ och sedan i kullavik. Sov hos D. Igår jobbade jag till elva. Åkte sedan hem till carro där trevligt folk befann dig. Sov där.
Idag har jag bara tagit det lugnt. Vaknade vid tre. Drog till solhuset och solade, sen tog jag bussen hem.
Just nu mölar jag chips och godis framför tv:n. Funderar på att sova eftersom jag börjar jobba klockan sju imonbitti....
Orkar verkligen inte jobba fyra veckor och börja så tidigt. Det är fan värre än att gå i skolan. Hela min sommar kommer bestå av jobb, jobb och jobb. Vad hände med sol, bad, grillningar och sena nätter nere vid havet med underbara människor? Finns inget av det sikte så långt jag kan se iaf... Men kommer endå ha två veckor ledigt då det finns tid för lite kul iaf. Men men. orkar inte tänka eller skriva mer nu. Vill se slutet på filmen som rullar på 5an och lägga mig för att sova så fort den är slut.


Em´



Vill känna riktig sommar....

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0