Efter onsdag kommer torsdag...

Förlåt för att jag är dålig på att blogga just nu, men har haft fullt upp med skola och jobb! jobbade hela dagen igår och idag! Men imon blir det en ledig dag och trots att vi inte har några lektioner så skall jag till skolan för att göra prov. Sen är det lunch med amanda som gäller följt av en tid hos frissan! Vid sex skall jag sen möta k.moore för lite shopping en sista timma! :)

Nu är det nana kudden som gäller, borde egentligen rå plugga, men orkar inte. Inte ens lite! Vill bara sova så det blir morgon, och så att jag kan äta frukost... Är hungrig!
Men Men, Vi hörs imon!

Puss Em´

Bjuder på en bild oxå!

Emteller


Kommentarer
Postat av: Amanda

mysig dag. tack för att du kom (L)

2009-06-11 @ 17:57:52
URL: http://amandahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0