It's a stolen world, but I'm still a rockstar...


foto: josephine torgersen
modell: jag

Vaknade i morse till orden: kukhora jag fick en stöt, kom och hjälp mig. Det är alltid lika trevligt att vakna upp hos min alldeles egna bull-mamma. Talar självklart om fröken C.Wallerfors, tjejen med stort ordföråd av svordommar men också bred kunskap imon barnpassning och matlagning. Våfflor stod på frukost menyn så självklart gick jag upp för att hjälpa henne med hennes tappra försök till att koppla in en digitalbox klockan tolv på morgonen.
Begav mig sedan in till stan för snabb träff med alex duon följt av ett mindre längre besök hemma innan det var dags för centrala staden igen...

The city is lost, this world is stolen but who gives a crap about that one hundred years from now.
Out.

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0