Crayons come cray, paint my world it beautiful colours...



Jag skulle kunna spy på dig eller krama dig. För jag älskar ju trots allt dig. Ungefär lika mycket som jag hatar dig. På tal om läppstift. Sverige är så jävla kallt och Göteborg är så jävla tråkigt. Vill flyga till sol och värme. NU!
Jobba imon. Först dötid i stan, kedjerökande av högsta prioritet och kanske lite skola. om jag orkar. vilket jag antagligen inte gör. nej det gör jag inte.

Fan. sängen känns allt för bra för att resa sig ur. skall ligga still precis.......här.
Godnatt!

Emteller


Kommentarer
Postat av: E

vem skriver du om?

2009-12-16 @ 21:36:50
Postat av: Em

jag skriver inte om k om det är det ni vill veta. allting handlar inte om henne. personen i fråga står mig närmare än vad jag önskar och är ett par rejäla år äldre än mig.

2009-12-16 @ 22:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0