'Watch' me



Då var man hemma hos jennilajnen och barnen igen.. kidzen soover! Härligt. själv sitter jag vid datorn samtidigt som jag äter godis och kollar i januari nummret av Elle.

Som ni ser så köpte jag mig en klocka idag. En Michael Kors. Blev världigt nöjd faktist.
Köpte även en tröja och en kofta på Zara.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Snart är det nyår oxå! Och jag har inte någon aning alls om vad jag skall ha på mig?! börjar få lite panik. Måste hitta en klänning! Men Men. Tänkte att jag kanske skulle åka in till stan en sväng imon igen och leta efter en klänning och köpa lite julklappar. :)

Det var nog allt för idag.
Vi hörs!

Em´

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0