Stressorama!

Go kväll. klockan e runt elva-tolv och jag har precis städat lite i mitt rum. Hela dagen har varit stress! Vaknade upp hos carro, åkte till torget, köpte stay up's,  -> in till stan, möta alice o linda, -> tillbax till torget, köpa hårsprej, torrshampoo och shine sprej, -> hem, äta snabbt som f*n! -> till maxi och möta åsa, handla all mat tills imon, -> åka hem med all mat och lägga in i kylen oså. -> Andas Ut! eller aa. en stund iaf. sen vare städning av rummet som gällde och nu är det lite annat små plock som måste fixas innan jag lägger mig för o nana kudden! :)

Imon äre stress som gäller oxå. Måste fixa o trixa med en massa grejer. och sen vid fyra kommer åsa och mimmi och hjälper mig börjar fixa med maten o allt! sen kommer dom andra vid sex, :) kanske blir en bra nyår iaf. Vi får vell se...

Här kommmer iaf bilderna på jeansen jag köpte oxå! :



Puss o Kram jeansen: sitter jätte bra och känns grymt härliga, sen gillar jag hjärt- detaljerna på fickan och nitarna! :)




Replay Jeansen: sitter inte riktigt lika bra som dom andra jeansen, men gillar när jeans e helfärgade så i mörkblått! :)


Det var allt för idag. Skall nog hoppa i sänga snart. Börjar bli trött...

Men vi Hörs imon!
Ciao!


Em´

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0