Onsdag



ROCKING and I'm ROLLING!

Då var det snart jul då...
Julavslutning imon.. kyrkan klockan 9, sharp!
Highheels och klänning! :)

Sitter för övringt hemma hos fröken C´ och laddar musik åt henne medans hon packar. inatt lämnar hon mig en vecka :( I will miss you hun! <3

--

Varit lite på sne ett tag, men med jul och nyår i sikte känner jag att jag fått ny power. Like it!

'Life is like a wave, it has its ups and downs'

som sagt. my time is now, och jag skall göra det bästa av vad jag har! man lever ju bara en gång, deppa kan jag göra när jag är död!
skall försöka uppdatera thas blogg nästan varje dag nu fram tills nyår iaf, sen får vi se...

det var nog det mesta för idag, Hörs imon lovers!

Em´

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0