Nyårsafton!

idag är det nyårsafton och jag är inne i stressorama idag igen! klockan är halv tre och jag har inte duschat eller städat klart eller nånting, och åsa och mimmi kommer klockan fyra!!  panik! Jag är iaf klar med vad jag skall ha på mig ikväll. blir kanske inte så jätte kul kläd val. men hittade ju ingen ny snygg klännning o köpa, så det blir balklänningen från i sommras... Men men, den e ju fin så det blir säker bra! 

och för er som inte sett den. här kommer en idé om hur jag kommer se ut ikväll:



Har inte bestämt mig än om jag skall ha stay upsen på mig när jag är inne här hemma oxå, eller om jag skall ta på mig dom när jag går ut senare. aa vi får vell se. vi hörs kanske lite senare. Annars önskar jag alla ett gott nytt år! så hörs vi år 2009 igen!

Puss
Em´

Emteller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0