Dan före dopparedan



Klockan är över tolv och det betyder att imorgon är det Julafton...
Tycker det är så himla mysigt med jul. men just julafton HATAR jag! Det är den mest överskattade dagen på året verkligen! Men Men. även om jag inte gillar den 24:de så kan jag inte hoppa över det datumet. Julafton måste lidas igenom. jag har inget annat val.

Imon, eller senare idag rättare sagt. så blir det till att åka in till stan och handla dom sista julklapparna och kanske ta en fika. Ny update kommer när jag är hemma igen.

Tills dess.
Ciao!

Em´

Emteller


Kommentarer
Postat av: Jessica Nimström

Haha, håller fullt med. Den har inte någon direkt mening länge liksom. =D Ha det bäst Emily. God Jul ;D

2008-12-23 @ 14:32:16
URL: http://livetsomjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0